ID: 4291
Ibanez ATK305
€350,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Gebruikte Ibanez ATK305
5-snarige, 34'.
Originele slagplaat zit erbij.
Basje is best oud, vandaar dat een aantal schroefjes verroest zijn, de brug heeft wat verwerking/oxidatie. De hals/fretten hebben hier en daar wat groene plekjes. Lijkt me normaal van een bas van ik gok bijna 20 jaar.
Qua klant hangt het ergens tussen MusicMan en Jazzbas in. Redelijk schakelbaar. De preamp is erg flexibel (bas/mid/hoog). Er is nooit mee geknoeid, of een reparatie nodig geweest. Waar de trimpot binnenin voor is...geen idee, nooit aan gezeten.
Is wel toe aan een afstelbeurt en nieuwe snaren. Liggen nu ProSteels op in Ab(B-snaar). Geen al te beste combi voor deze bas. In een normale stemming met nickel of flatwounds red de B het prima.
De koffer zit erbij. Geen idee of dit de originele koffer is. Zou zomaar kunnen. Bas past er prima in. De koffer heeft het nodige meegemaakt en dat is hem aan te zien en de gespen aan te horen.
Hier uit te proberen op een Line6 lowdown en via koptelefoon op een preamp met cabsim. Wordt niet verzonden.
5-snarige, 34'.
Originele slagplaat zit erbij.
Basje is best oud, vandaar dat een aantal schroefjes verroest zijn, de brug heeft wat verwerking/oxidatie. De hals/fretten hebben hier en daar wat groene plekjes. Lijkt me normaal van een bas van ik gok bijna 20 jaar.
Qua klant hangt het ergens tussen MusicMan en Jazzbas in. Redelijk schakelbaar. De preamp is erg flexibel (bas/mid/hoog). Er is nooit mee geknoeid, of een reparatie nodig geweest. Waar de trimpot binnenin voor is...geen idee, nooit aan gezeten.
Is wel toe aan een afstelbeurt en nieuwe snaren. Liggen nu ProSteels op in Ab(B-snaar). Geen al te beste combi voor deze bas. In een normale stemming met nickel of flatwounds red de B het prima.
De koffer zit erbij. Geen idee of dit de originele koffer is. Zou zomaar kunnen. Bas past er prima in. De koffer heeft het nodige meegemaakt en dat is hem aan te zien en de gespen aan te horen.
Hier uit te proberen op een Line6 lowdown en via koptelefoon op een preamp met cabsim. Wordt niet verzonden.